lunes, 21 de marzo de 2011

El meu món

Hola a tots! A continuació vos presente una nova tasca de l'asignatura L20. En aquest cas, l'activitat duta a terme es tracta d'una experiència amb Flickr, un lloc per a treballar amb fotografies digitals on a més també podem interactuar, compartir comentaris, opinions ...

Una vegada explorada aquesta nova xarxa, la prosposta era crear una història amb imatges de manera que, cadascú explicara el seu món. Es tractava, sense dubte, d'un fet complicat ja que només pensar com contar als demés el meu món ja hem resultava dificil. Per aquest motiu, vaig decidir realitzar una serie de fotografies a les coses que em fan feliç cada dia i que jo més aprecie. Són les petites coses, situacions, moments.. que potser no ens percatem que conformen el nostre món.

Aleshores, al tenir el usuari a Flickr el que he fet a sigut pujar les fotografies, fer un album, agregar-les al album de la classe, possar una llicencia Creative Commons per a que tothom puga utilitzar les meues imatges sense anim de lucre, i crear una presentació de diapositives. Aquest és el resultat:



Bé. com a opinió he de dir que aquesta tasca m'ha resultat més dificil que les anteriors ja que he hagut de investigar molt més, però també m'adone que al tindre que resoldre asoles tota aquesta activitat, he adquirit uns coneixements que crec que no olvidaré i que segur tornaré a fer servir en el futur.

No hay comentarios:

Publicar un comentario